U Sicritariu Generale Inspecciona l'Area di Agglomerazione di Produzione di Noodle di Lumaca di Fiume Liuzhou è Cumentò nantu à u Sviluppu di l'Industrie Caratteristici

U dopu meziornu di u 26 d'aprile, u Sicritariu Generale Xi Jinping è a so delegazione anu visitatu l'area di u cluster di produzzione di noodle di lumaca di fiume Liuzhou per amparà u sviluppu di l'industria carattaristica di noodle di lumaca di fiume.
Cume a cucina caratteristica di liuzhou,gaungxi,liuzhou river snail risu noodle hè diventata gradualmente un "picculu noodle di risu" à una "grande industria", da a legenda di "snacks tradiziunali" à l'alimentariu populari, questu pruvucannu una risposta calda.

nutizie 6

Una nova volta di opportunità: Liuzhou River Snail Rise Noodles Usher In Rapid Development

Siccomu l'arti populari di l'artigianatu di tagliatelle di risu di lumaca di fiume Liuzhou hè stata listata in a lista di u patrimoniu culturale immateriale di Guangxi in u 2008, l'industria di tagliatelle di risu di lumaca di fiume Liuzhou hà inauguratu una nova opportunità di sviluppu.Hè da a cucina lucale in strada per diventà un alimentu populari in u paese, è amatu da l'utilizatori. Sicondu statistiche mostranu chì u valore di pruduzzioni di i tagliatelle di risu di lumaca di fiume Liuzhou hà righjuntu 6,256 miliardi di yuan in 2019, è u PIB in 2020 romperà u marca di duppiu miliardi, chì hè previstu di aumentà da 20% annu-un annu in 2021.Un tali ciotola di tagliatelle di risu hè statu attrattu l'ospite cctv per interpretà.

Intantu, Liuzhou accelerà l'industrializazione, a scala è u sviluppu di a marca di u noodle di risu di lumaca di fiume, cù u scopu di apre l'intera catena industriale di piantazione è allevamentu di materie prime, produzzione è imballaggio, servizii di e-commence, ecc. è migliurà a qualità di serviziu à traversu una catena industriale ecologica integrata più perfetta, cumpleta è cunvene hè ancu comduve à apre u mercatu naziunale è espansione l'influenza di marca di u noodle di risu di lumaca di fiume Liuzhou.

nutizie 24
nutizie 20

L'innuvazione cum'è a fonte di putenza per risponde à i bisogni di i cunsumatori cuntempuranei

Si pò vede in a nutizia broadcast chì quandu u Sicritariu Generale Xi Jinping hà visitatu Liuzhou fiume lumaca risu noodle cluster area di pruduzzione, è visitò attellu di fabbrica di marca jiaweiluo, zona di prova di mostra è zona di mostra di noodle di risu di lumaca di fiume di Guangxi Shanyuan Food Co., LTD.

nutizie 13

Guangxi Shanyuan food co ltd,. (per brevi Shanyuan) cum'è una famosa impresa privata in u liuzhou lucale, chì hà travagliatu nantu à u sviluppu di tagliatelle di risu di lumaca di fiume. Linea di pruduzzione di tagliatelle in modu chì per pruduce è imballà tagliatelle di risu di lumaca di fiume cù una linea di produzzione sicura, sana è efficiente. Fornisce à i clienti una qualità più alta di l'alimentu caratteristicu sanu. Ci sò pedi d'anatra, ovu marinatu è carne di lumaca, u fondu di zuppa hè una zuppa spessa. quella fatta di una ricetta secreta tradiziunale, chì hè 99% altamente restaurata à u gustu di l'antica buttrega di entità liuzhou.

Shanyuan hà sei marche indipendenti per i noodles di lumaca di fiume Liuzhou è jiaweiluo cum'è una marca high-end chì hà guadagnatu abbastanza globi oculari in questa intervista, in particulare u pruduttu di punta di u noodle di risu di lumaca di fiume jiaweiluo banuhinia hè statu sceltu da u secretariu generale Xi Jinping. unu di i rapprisintanti di a carta di nome di a cità di Liuzhou.

I noodle di risu di lumaca di fiume Jiaweiluo sò raffinati è innuvati in modu cumpletu da l'imballu esternu à l'ingredienti. U so imballaggio hè principalmente cù u fiore di a cità di Liuizhou cum'è l'elementu, micca solu simplice è bellu, ma ancu mette in risaltu caratteristiche culturali. Dentru, è u fondu di zuppa hè una zuppa grossa fatta di ricetta secreta tradiziunale, chì hè 99% assai restituita à u gustu di u vechju magazinu entità Liuzhou.

nutizie 10
nutizie 1

Tempu di Postu: Dec-21-2021