Stinky Luosifen: Da u snack di strada lucale à a delicatezza globale

Se dumandate à nome di l'alimenti chinesi chì passanu in u mondu, ùn pudete micca lascià Luosifen, o tagliatelle di risu di lumaca di fiume.

L'esportazioni di Luosifen, un platu emblematicu cunnisciutu per u so odore pungente in a cità meridionale cinese di Liuzhou, hà registratu una crescita notevule in a prima mità di questu annu.Un totale di circa 7,5 milioni di yuan (circa 1,1 milioni di dollari americani) di Luosifen hè statu esportatu da Liuzhou, a Regione Autònoma Guangxi Zhuang di a Cina meridionale, da ghjennaghju à ghjugnu di questu annu.Hè ottu volte u valore tutale di l'esportazioni in 2019.

In più di i mercati tradiziunali di l'esportazione cum'è i Stati Uniti, l'Australia è certi paesi europei, i spedizioni di l'alimenti pronti per serve sò stati ancu spediti in novi mercati cumpresi Singapore, Nova Zelanda è Russia.

Cumminendu a cucina tradiziunale di u populu Han cù quella di i gruppi etnici Miao è Dong, Luosifen hè una delicatezza di tagliatelle di risu bollita cù germogli di bambù marinati, rapa secca, verdura fresca è arachidi in zuppa di lumaca di fiume speziata.

Hè agria, piccante, salata, calda è stinky dopu esse bollita.

Da un snack lucale à una celebrità in linea

Originatu in Liuzhou in l'anni 1970, Luosifen hà servitu cum'è un snack di strada à pocu pressu chì a ghjente fora di a cità sapia pocu.Ùn era micca finu à u 2012 quandu un documentariu di l'alimentariu cinese di successu, "A Bite of China", hà presentatu chì hè diventatu un nome di famiglia.È dui anni dopu, a Cina hà avutu a prima cumpagnia di vende Luosifen imballatu

U sviluppu di l'internet, in particulare u boom di e-commerce è Mukbang, hà purtatu u fervore Luosifen à un novu livellu.

Dati da u portale web di u guvernu di Liuzhou mostranu chì a vendita di Luosifen hà righjuntu più di 6 miliardi di yuan (più di 858 milioni di dollari americani) in 2019. Questu significa chì una media di 1,7 milioni di sacchetti di tagliatelle sò stati venduti in linea ogni ghjornu!

Intantu, u focu di coronavirus hà avanzatu a vendita in linea di tagliatelle, postu chì più persone anu da fà manghjà in casa invece di stende per spuntini.

Per risponde à a grande dumanda di Luosifen, a prima scola prufessiunale di l'industria di Luosifen hà apertu u 28 di maghju in Liuzhou, cù u scopu di furmà 500 studienti annu per diventà specialisti in a fabricazione è a vendita di i prudutti.

"A vendita annuale di tagliatelle Luosifen istantanee pre-imballate supererà prestu i 10 miliardi di yuan (1,4 miliardi di dollari americani), cumparatu cù 6 miliardi di yuan in 2019. A produzzione di ogni ghjornu hè avà più di 2,5 milioni di pacchetti.Avemu bisognu di un gran numaru di talenti per sviluppà l'industria ", disse Ni Diaoyang, capu di l'Associazione Liuzhou Luosifen, in a ceremonia d'apertura di a scola.

 


Tempu di post: 17-ghjugnu-2022