A zuppa cinese puzzolente Luosifen una volta cunfusa cù una arma biologica guadagna a popularità cù u sustegnu di Xi

A cuntruversa zuppa di noodle Luosifen di a Cina hà cuntinuatu à guadagnà pupularità dopu chì u presidente Xi Jinping hà visitatu u Luosifen Production Hub in Liuzhou, una cità à livellu di prefettura in a Regione Autonoma di Guangxi Zhuang, u centru-nord.

A vendita di u platu di noodle hè cresciutu in tuttu u cuntinente dopu à l'elogi di Xi di l'industria in crescita durante a so ispezione di u centru di produzzione, secondu u statu.Tempi Globali.Dopu a so visita, Xi hà applauditu l'industria di Luosifen per a crescita di a prufittuità dopu avè principiatu cum'è una piccula impresa di tagliatelle di risu è hà datu i prupietari di l'imprese un pollice in su.

"Ci hè statu un pruprietariu di una tenda in linea chì m'hà cuntattatu è hà prumessu di cumprà 5,000 sacchetti di luosifen immediatamente u luni", u capu di Guangxi Liuzhou Luoshifu Wei Wei hà dettu à l'outlet."In più di questu, circa 10 pruprietarii di magazzini in linea è celebrità di livestreaming anu manifestatu a so vuluntà di cooperà cun mè".

 

Luosifen hè statu cunsumatu solu da i lucali di Liuzhou un decenniu fà, ma hè diventatu populari trà e persone in tutta a Cina in l'ultimi anni.Qualchidunu l'anu chjamatu un pastu "cambiante di vita", mentre chì altri abbandunanu a casa per evità u so odore quandu i parenti u cunsumanu.

U primu Luosifen pre-imballatu hè statu liberatu in u 2014 è hè diventatu subitu un successu cù i citadini di tutte e demugrafia in tutta a Cina, secondu uSouth China Morning Post.In 2020, versioni pre-imballate di a zuppa prodotta in Liuzhou hà fattu un totale di $ 1,7 miliardi, secondu CCTV.


Tempu di post: 21-ghjugnu-2022