luosifen listatu cum'è u patrimoniu culturale immateriale di a Cina

U Ministeru di a Cultura di a Cina hà publicatu ghjovi a Quinta Lista Naziunale di Elementi Rappresentanti di u Patrimoniu Culturale Immateriale di a Cina, aghjunghjendu 185 elementi à a lista, cumprese e cumpetenze implicate in a creazione.luosifen, l'iconica zuppa di noodle da a Regione Autònoma di Guangxi Zhuang in u sudu di a Cina, è snacks Shaxian, prelibatezze originarie di u County di Shaixan in a Pruvincia di Fujian in u sud-est di a Cina.

L'articuli sò urganizati in nove categurie : Letteratura populari, Musica tradiziunale, Danza tradiziunale, Opera o Drama tradiziunale, Tradizioni Narrative o Narrative, Sport tradiziunali o Attività ricreative è Acrobazie, Arti tradiziunali, Artighjani tradiziunali è Custumi populari.

Finu a ora, u Cunsigliu di Statu hà aghjustatu un totale di 1 557 articuli nantu à a lista di Elementi Rappresentanti Naziunali di u Patrimoniu Culturale Immateriale.

Da un snack lucale à una celebrità in linea

Luosifen, o tagliatelle di risu di lumaca di fiume, hè un platu emblematicu cunnisciutu per u so odore pungente in a cità meridionale cinese di Liuzhou.L'odore pò esse repulsive per i primi, ma quelli chì pruvate dicenu chì ùn ponu mai scurdà u gustu magicu.

Cumminendu a cucina tradiziunale di u populu Han cù quella di i gruppi etnici Miao è Dong,luosifenhè fatta da tagliatelle di risu bollendu cù germogli di bambù marinati, rapa secca, verdura fresca è arachidi in zuppa di lumaca di fiume speziata.

Hè agria, piccante, salata, calda è stinky dopu esse bollita.

Originatu in Liuzhou in l'anni 1970,luosifenservia cum'è un snack di strada à pocu costu chì a ghjente fora di a cità sapia pocu.Ùn era micca finu à u 2012 quandu un documentariu di l'alimentariu cinese di successu, "A Bite of China", hà presentatu chì hè diventatu un nome di famiglia.È dui anni dopu, a Cina hà avutu a prima cumpagnia di vende imballatiluosifen.

U sviluppu di l'internet hà permessuluosifenper guadagnà fama glubale, è l'improvvisa pandemia di COVID-19 hà stimulatu a vendita di sta delicatezza in Cina.

Sicondu i dati da u principiu di l'annu,luosifenhè diventatu u snack di l'annu novu cinese più populari quist'annu nantu à e plataforme di e-commerce, postu chì i Cinesi anu avutu una vacanza in casa per via di a pandemia di COVID-19.Sicondu a dati da Tmall è Taobao, tramindui e-piattaforme e-commerce sottu Alibaba, u fatturatu diluosifenera 15 volte più di l'annu passatu, cù u numeru di cumpratori chì cresce nove volte annu annantu.U più grande gruppu di cumpratori era a generazione post-90.

Asluosifendiventa sempre più pupulare, u guvernu lucale cerca di stabilisce a presenza internaziunale ufficiale di sta delicatezza unica.In u 2019, l'autorità in a cità di Liuzhou anu dichjaratu chì stavanu dumandà a ricunniscenza di l'UNESCOluosifencum'è un patrimoniu culturale immateriale.

Da l'articulu di https://news.cgtn.com/news/2021-06-10/Shaxian-snacks-luosifen-become-China-s-intangible-cultural-heritage-10YB9eN3mQo/index.html


Tempu di post: 16-ghjugnu-2022