Scopre a Cina: u grande affare di i noodle "smelly".

Scaricà i germogli di bambù appena scavati menu di duie ore fà da u so triciclu, Huang Jihua hà sbuchjatu in fretta e so cunchiglia.Accantu à ellu era l'acquirente ansioso.

I germogli di bambù sò un materiale essenziale in Luosifen, un noodle istantaneu di lumaca di fiume famosu per u so odore distintamente pungente in a cità di Liuzhou, a Regione Autonoma di Guangxi Zhuang in u Sud di a Cina.

Huang, un cultivatore di bambù di 36 anni in Baile Village, hà vistu una grande crescita in a vendita di germogli di bambù quist'annu.

"U prezzu hè cresciutu cum'è Luosifen hè diventatu una torta calda in linea", hà dettu Huang, nutendu chì i germogli di bambù daranu à a so famiglia un ingressu annuale di più di 200.000 yuan (circa 28.986 dollari americani) questu annu.

Cum'è un platu firmatu lucale, a gemma di Luosifen si trova in u so brou, chì hè fatta da stufatu di lumache di fiume per ore cù parechji condimenti è spezie.U platu di noodle hè generalmente servitu cù bambù marinatu, rapa secca, verdura fresca è arachidi invece di carne di lumaca vera.

I cabine alimentari chì vende Luosifen ponu esse vistu in ogni locu in Liuzhou.Avà l'alimentu di strada di prezzu hè diventatu una delicatezza naziunale.

In a prima mità di questu annu, e vendite di Luosifen anu aumentatu in modu esponenziale in mezzu di l'epidemie di COVID-19.

A ghjugnu, u valore di pruduzzioni di Luosifen instant in Liuzhou avia righjuntu 4,98 miliardi di yuan, è hè stimatu à ghjunghje sin'à 9 miliardi di yuan per tuttu l'annu, secondu u Liuzhou Municipal Commerce Bureau.

Intantu, l'esportazioni di Luosifen instantani in Liuzhou anu ghjuntu à 7,5 milioni di yuan in H1, ottu volte l'espurtazioni totali di l'annu passatu.

L'ascesa di Luosifen hà ancu attivatu una "rivuluzione industriale" in l'industria lucale di tagliatelle di risu.

Parechji pruduttori anu cuminciatu à aghjurnà a so tecnulugia di pruduzzione, per esempiu, allargendu a vita di conservazione cù un imballaggio megliu in vacuum.

"L'innuvazione tecnologica hà allungatu a durata di conservazione di Luosifen istantaneu da 10 ghjorni à 6 mesi, permettendu chì i noodles si godanu da più clienti", disse Wei.

A strada di Luosifen per diventà un buzz di u mercatu hè stata guidata da i sforzi di u guvernu.Dapoi u 2015, u guvernu lucale hà tenutu una cunferenza industriale nantu à Luosifen è hà prumessu di rinfurzà u so imballaggio meccanizatu.

I dati ufficiali dimustranu chì l'industria di Luosifen hà creatu più di 250 000 impieghi è hà ancu guidatu u sviluppu di e catene industriali upstream è downstream in i settori di l'agricultura, a trasformazione di l'alimentu è l'e-commerce, frà altri.


Postu tempu: Jul-05-2022