Impulsà u sviluppu di l'industria di e tagliatelle di risu di lumaca di u fiume Liuzhou è crea una carta di cità caratteristica

Tagliatelle di risu di lumaca di u fiume Liuzhou, cum'è una industria caratteristica cù caratteristiche di regionalizazione estremamente lucali. I noodles di risu di lumaca di fiume Liuzhou anu una dotazione di risorse caratteristiche, vantaghji di produttu, è vantaghji scientifichi è tecnologichi.Chì pò ancu riflette e caratteristiche ecunomiche lucali. À u stessu tempu. U sviluppu di l'industrii caratteristiche pò spessu guidà u sviluppu di l'ecunumia regiunale lucale, è a custruzzione di vantaghji cumpetitivi cù vantaghji regiunale hè un grande modu praticu per u locu per fà un solidu. ecunumia reale più forte è megliu

nutizie 1
nutizie 16

Sutta a tendenza di sviluppà industrie caratteristiche in tutte e cità è cuntate di u paese, l'industrii caratteristiche di "tagliatelle di risu di lumaca di fiume" cresce in Liuzhou, Guangxi più attraente. Sicondu statistiche, in 2019, u valore di pruduzzioni di lumaca di fiume Liuzhou. I tagliatelle di risu anu righjuntu 6.256 miliardi di yuan, in u 2020, u PIB hà superatu i dui miliardi di yuan, chì hè previstu di aumentà di 20% annu-un annu. industria, guidatu circa 5 milla famiglie poviri, è 28000 peopel si move fora di a miseria aumenta income.From questu era chjaru chì l'industria di tagliatelle di risu di lumaca fiumu hè stata "arradicata" in Liuzhou cù successu, è guida u sviluppu ecunomicu di Liuzhou constantemente.

In seguitu à l'impurtazione è u spiritu direttivu di i capi di "cuntrullà a qualità è a sicurezza, prumove a standardizazione, u sviluppu di a marca". Attualmente, u dipartimentu pertinente hà istituitu a stazione di ispezione di qualità è di serviziu di lumaca di risu di u fiume Liuzhou, chì furnisce l'alimentariu per a sicurità di a produzzione, A creazione di l'impresa, a prova, a certificazione è l'accreditazione, è a custruzzione di standardizazione è cusì u breve serviziu "one-stop", a spinta di l'industria caratteristica cuntinueghja à sviluppà è cresce più forte. À u stessu tempu, u parcu industriale di tagliatelle di risu di lumaca di fiume hè statu apposta. apertu à fucalizza nantu à u sviluppu intensivu è prumove i "picculi attelli" à entre in u "parcu industriale", creendu cundizioni convenienti per l'estensione di a catena industriale upstream è downstream, è l'effettu cluster hè apparsu gradualmente.

nutizie 9

Guangxi Shanyuan food co ltd,. (per brevi Shanyuan) cum'è una famosa impresa privata in liuzhou lucale, chì hà travagliatu nantu à u sviluppu di tagliatelle di risu di lumaca di fiume. Linea di pruduzzione in modu chì produttu è pacchettu per tagliatelle di risu di lumaca di fiume cù una linea di produzzione sicura, sana è efficiente. Fornisce à i clienti una qualità più alta di l'alimentu caratteristicu sanu. Chen Sheng, membru CPPCC di Liuzhou Liunan District è presidente di Guangxi Shanyuan Food Co., Ltd. .. hà dettu ancu in una intervista chì continuaria à ottimisà u prucessu, cuntrullà strettamente a qualità di u produttu è rinfurzà l'effettu di a marca secondu e esigenze è l'aspettativa di i dirigenti, in modu di rinfurzà a competitività core di l'impresa cù innovazioni è rializà a trasfurmazioni è l'aghjurnamentu. d'impresa !

nutizie 11
nutizie 12

Jiaweiluo hè una marca di tagliatelle di risu di lumaca di fiume di fascia media è alta di Shanyuan, introduce constantemente i prudutti di tagliatelle di risu di lumaca di fiume cù un gustu più innovativu è più unicu per risponde à i bisogni di i cunsumatori di parechji livelli.Recentemente, Jiaweiluo hà lanciatu i tagliatelle di risu di lumaca di fiume "bauhinia", da l'imballaggio fora cù elementi liuzhou bauhinia, l'usu di u tonu di culore di porcellana blu è bianca, tuttu riflette a so elegante è dignità. , cumpresi pedi d'anatra, uova stufate, carne di lumaca è panini di zuppa secreti, chì sò fatti di ingredienti superiori.Hè u pruduttu più adattatu per i noodles di lumaca in saccu attualmente.Per via di a so bona apparenza è a so connotazione, hè stata trasmessa cù successu nantu à e notizie CCTV è diventata una di e carte caratteristiche di a cità di Liuzhou.

In u futuru, Shanyuan seguitarà u sviluppu di l'ecologia industriale, esigerà l'impresa stessa cù alta qualità, altu standard, alta efficienza. Cumpagnia a tendenza di u sviluppu di i tempi è cuncernarà in permanenza l'innuvazione industriale per aiutà à prumove u sviluppu di e tagliatelle di lumaca spirale di u fiume Liuzhou. industria !


Tempu di Postu: Dec-21-2021