Una ciotola di luosifen mostra una manera innovativa di u prublema

Se l'epidemie pò esse riassuntu in una frase, speremu chì sia questa frase: "Un saccu di persone cercanu cose pazze, puzzanti, ridiculi da manghjà".Hè Mei Shanshan, un blogger alimentari in Pechino, in una entrevista cù NPR.L'entrevista hà mintuvatu u latu più brillanti indiscutibile di l'ultimi dui anni: tagliatelle di lumaca.
Prima, andemu drittu à u puntu: sè ùn site micca una persona pickle - vale à dì, l'alimenti cum'è pickles o kefir ùn sò micca per u vostru gustu, o ùn site micca generalmente un fan di l'alimenti fermentati - questu articulu probabilmente vince. 't wet your appetite .Chì hè perchè lumaca tagliatelle sò quasi cum'è si sona, ma megliu (o peggiu, sicondu u vostru gustu): tagliatelle di risu in un brou fattu da lumache di fiume, accumpagnati da vari marinating, fermentating, marinating vegetables, o altrimenti rende assai forte è puzza ancu più forte. Sicondu NPR, u platu hè una specialità lucale in Liuzhou, Cina, è hè diventatu un successu virali in l'annu wild card 2020. Hè u chili piccante chì attrae i bevitori di zuppa? umami di lumache? O solu l'orrore indefinibile di quandu sti dui sapori digià audaci sò cumminati cù germogli di bambù fermentati à l'agrumi, ravanelli, tofu è ceci fritti (via CNN)? Difficiuli à dì, forse ancu più difficili di manghjà.
U polu di lumaca o di lumaca vene da a pruvincia di Guangxi in Cina, chì hè famosa per u so amore di lumache.Un residente hà dettu à NPR. "U gustu hè veramente adattatu per a ghjente di Guangxi, hè aspro è piccante.Una volta chì avete abituatu à u gustu, ùn ne ne noterete più ", aghjunsenu. Mentre NPR dice chì u cuncettu di tagliatelle di risu di zuppa di lumaca pò esse statu introduttu per a prima volta in a regione in l'anni 1980, 2020, in a vera moda 2020, hà Pigliò qualcosa di stranu è l'hà fattu ubiquitous.Clearly, a pupularità crescente di i bloggers alimentarii, cumminata cù l'annullamentu di e persone appiccicate in casa per mesi à tempu, hè ciò chì Snail Noodles hà bisognu. festival di noodle di lumaca, un situ di fabbricazione di noodle, un centru di visitatori in forma di cunchiglia, è u restu di u mondu hè stunatu è stunatu.
Sicondu a CNN, questa hè una tendenza di l'alimentu chì esige un stomacu forte è glànduli olfattivi debbuli. Tanti marinati è l'odore di carne di lumaca sò una carica pungente. I noodles di lumaca di fast food offrenu rapidità è efficienza, è cumpagnie cum'è KFC si uniscenu. a forma di tagliatelle di lumaca da asportu in alcune parti di a Cina, è hè incuragisce à vede 2020, cù un ritmu di lumaca chì abbraccia è eleva l'umile molluscu umanu Diventa una stella glubale.


Tempu di post: 22-ghjugnu-2022