Una ciotola di luosifen mostra una manera innovativa di u prublema

E misure strette di prevenzione è cuntrollu di a pandemia implementate in Shanghai, Pechino è in certi altri lochi anu ironicamente aiutatu à aumentà a vendita diluosifen, un platu di zuppa di noodle di risu à base di lumaca.In fatti, hè stata venduta cum'è i pruverbiali hot cakes.

Luosifenurigginatu in Liuzhou, a regione autònoma di Guangxi Zhuang, in l'anni 1970 è presenta vermicelli di risu immersi in una zuppa piccante, cunghjuntu cù ingredienti cultivati ​​in u locu cumpresi germogli di bambù, fagioli, rape, arachidi è tofu.E ancu s'è u platu, prima vindutu da i kioschi di strada cum'è un snack, hà a parolla "lumaca" in u so nome cinese, i lumache ùn sò micca cumunimenti in u platu, ma sò usati per aromatizà a zuppa.

Inizialmente, i residenti di Guangxi chì travaglianu in altre pruvince anu da fà un grande sforzu per truvà ristoranti o bancarelle chì vendenu.luosifenogni volta chì si sentia nostalgia di casa.Pianu pianu, u platu hà guadagnatu u favore di i ghjovani in tuttu u paese.

A vendita di preimballateluosifenanu cuntinuatu à cresce, perchè hè diventatu un piattu indispensabile per parechji ghjovani, in particulare quelli chì sò nati dopu à 2000. Cù restrizioni à u muvimentu di e persone chì amplificanu l'effetti di a pandemia, avè una ciotola di l'odore.luosifenhè diventatu un booster di umore per parechji.

U platu hè diventatu populari trà i ghjovani soprattuttu dopu chì u guvernu di Liuzhou hà suggeritu in 2014 chìluosifenesse preimballate cum'è l'altri piatti di noodle.In cunsiquenza, l'autorità lucali di Liuzhou anu iniziatu sforzi per creà un ambiente più favurevule è aiutà l'entità di u mercatu à superà e difficultà per spinta a vendita diluosifen.

Ancu s'ellu inizialmente, era principarmenti a produzzione in stile attellu, induve ognunu hà pruvatu à sviluppà ingredienti speciali, equipaghji è imballaggi, e pulitiche di u guvernu lucale per regulà u sviluppu di l'industria anu assicuratu a qualità di i prudutti preimballati.In u risultatu, à a fine di u 2021, ci era 127 preimballateluosifeni pruduttori in Liuzhou.Et grâce à l'e-commerce,luosifen, una specialità lucale, hè intrutu in a sala di pranzu di parechje famiglie in tutta a nazione.

Liuzhou Bureau of commerce dati mostranu chì in 2021, i rivenuti di uluosifencatena industria era 50,16 miliardi yuan ($ 7,4 miliardi), cù prepackagedluosifenvendite righjunghjendu 15 miliardi di yuan, in crescita di 38,23 per centu annu à annu.In quantu à u fatturatu di i magazzini fisichi in u paese, hà righjuntu 20 miliardi di yuan, un aumentu di un enorme 75,25 per centu annu à annu.

L'implementazione stretta di una seria di normi hè una nota vivace à l'ascesa di Liuzhouluosifen.Per assicurà a qualità è a sicurezzaluosifen, u Liuzhou Luosifen Industry Standardization Tecnica Cumitatu è u Liuzhouluosifensistema standard di a catena industriale hè statu stabilitu.

Liuzhou hà ancu prumuvutu a marca, a standardizazione è u sviluppu à grande scala di uluosifenindustria, è hà dumandatu a marca di l'Indicazione Geografica Naziunale, chì hà vintu in 2018. In più di stabilisce unluosifencentru di ispezzione di qualità èluosifenbasa di materia prima, Liuzhou hà dinù custruitu dui chjaveluosifenparchi, chì anu attrattu più di 100 imprese upstream è downstream, facilitendu u sviluppu incredibile di u settore da un picculu attellu à un cluster industriale mudernu.

L'innuvazione è u sviluppu marcanu micca solu i disinni top-down di i dipartimenti di u guvernu, ma anculuosifencrescita rapida di i pruduttori.Liuzhou hà avà più di 110 brevetti innuvazione scientifica è tecnologica ligati àluosifen, chì i so sapori si allarganu à altri prudutti alimentari, purtendu à a pruduzzione di novi platti cum'èluosifenrisu,luosifenpignatta calda èluosifentorte di luna.

Attualmente, Liuzhou hè focu annantu à a cuuperazione approfondita cù l'istituti di ricerca è a creazioneluosifenindustria "stazione di travagliu accademicu".

Internet +Luosifen, in ligna Liuzhouluosifenfestivals, live broadcasts da ancore celebrity nanu, è tendenzi nant'à i plataformi suciale sò aghjuntu à a pupularità di u piattu, è hà datu l'origine à "luosifen + turismu culturale", luosifen travel line spiciali è altre attività.

Sicondu à i dati bureau di sviluppu rurale Liuzhou, u LiuzhouluosifenL'industria hà creatu impieghi per più di 300.000 persone lucali, cumprese più di 200.000 residenti rurali, è hà aiutatu à elevà più di 5.500 famiglie cù più di 28.000 membri da a miseria.

Oghje, Liuzhouluosifenbasa di materia prima hè spargugliatu nantu à 552,000 mu (36,800 ettari), cumpresi 12 basi dimustrazzioni di pruduzzione materia prima.

In più,luosifenhè gradualmente diventendu populari in i mercati d'oltremare.E statistiche mostranuluosifenhè esportatu in più di 20 paesi è regioni, cù u so vulume d'esportazione in 2021 chì righjunghji 8,24 milioni di $, in crescita di 89,86 per centu annu à l'annu.In marzu di questu annu, Guangxi hà stabilitu un novu scopu di esportazione per u 2025: più di 100 milioni di yuan.

Inoltre, alcune imprese anu iniziatu trasmissioni in diretta di e-commerce, è e persone nati dopu à u 2000 anu trasmissioni in diretta ogni ghjornu per vende.luosifen, cù ancu alcuni stranieri chì si uniscenu voluntariamente à a campagna di publicità d'oltremare.À l'Expo China-ASEAN,luosifenhè diventatu unu di i prudutti più populari, è un numeru crescente di influenzatori stranieri anu pusatu l'ochji nantu à Liuzhou.luosifen.

In u sfondate di rallentamentu di a crescita ecunomica in casa è à l'esteru, a vendita crescente diluosifenriflette a resistenza di l'industrii spiciali è mostra à l'altri industrii è imprese cumu per esce da i prublemi attraversu l'innuvazione.

L'articulu di https://www.chinadailyhk.com/article/273993#A-bowl-of-luosifen-shows-innovative-way-out-of-trouble


Tempu di Postu: Jul-11-2022