Noodles ispirati da u "pensu industriale"

Mentre a pandemia di Covid-19 hà guasgi annullatu l'industria di a risturazione in u mondu sanu, a crisa s'hè rivelata una benedizzione per i pruduttori di luosifen.

Anni prima di l'iniziu di a pandemia, i pruduttori di tagliatelle in Liuzhou stavano preparando un'idea per piglià un percorsu sfarente da quelli chì esportanu cibi specializati lucali in altre parti di a Cina aprendu una catena di ristoranti o buttreghi, cum'èTagliatelle tirate a mano di LanzhouèSha Xian Xiao Chi - o snacks di u conte di Sha.

L'ubiquità di e catene chì offrenu questi alimenti in rami in tuttu u paese hè u risultatu di sforzi deliberati di i guverni lucali pertrasfurmà i so famosi piatti in franchises semi organizzati.

Una cità umile in u suduvestu di a Cina, Liuzhou hèuna basa chjaveper l'industria automobilistica,chì rapprisentanu circa 9% di a produzzione auto tutale di u paese, secondu a dati di u guvernu di a cità.Cùuna pupulazione di 4 milioni, a cità hè casa di più di 260 fabricatori di pezzi di vittura.

In u 2010, luosifen avia digià guadagnatu un seguitu dopu avè statu prisentatu in un documentariu culinariu di successu ".Un morsu di Cina."

E catene specializate di luosifen cuminciaru à spuntà in Pechino è Shanghai.Ma malgradu qualchi fanfara iniziale è aspinta di u guvernu, a vendita in a tenda hè cascata.

Allora in u 2014, l'imprendituri di Liuzhou anu avutu una idea: pruduce in massa e tagliatelle è imballate.

À u principiu, ùn era micca faciule.E tagliatelle, prima fatte in attellu mischinu, durà solu 10 ghjorni.L'autorità anu riprimutu certi attelli per prublemi di igiene.

I scontri ùn anu micca rallentatu u momentu in una cità rinumata per e so capacità di assemblea è standardizazione.

Cum'è più attelli di luosifen spuntavanu, u guvernu di Liuzhou hà cuminciatu à regulà a pruduzzione è à cuncede licenze à e fabbriche chì rispondenu à certi requisiti.sicondu i media statali.

I sforzi di u guvernu anu purtatu à più ricerche è tecnulugii aghjurnati in a preparazione di l'alimentariu, a trasfurmazioni, a sterilizazione è l'imballa.Oghje, a maiò parte di i pacchetti di luosifen in u mercatu anu una vita di conservazione finu à sei mesi, chì permette à e persone, vicinu o luntanu, di gode di i stessi sapori cù una preparazione minima.

"In inventà i pacchetti luosifen, a ghjente di Liuzhou hà pigliatu in prestito u" pensamentu industriale "di a cità", dice Ni.

L'anima di a zuppa

Mentre a lumaca pò esse l'ingredientu più inusual in luosifen, i rimjiet di bambù lucali sò ciò chì dà l'anima à a zuppa di noodle.

L'odore di Luosifen pò esse disprezzatu da u "suan sun" fermentatu - germogli di bambù agri.Malgradu esse pruduciutu in una fabbrica, ogni pacchettu di bambù vindutu cù luosifen hè fattu à a manu secondu e tradizioni di Liuzhou, dicenu i fabricatori.

I germogli di bambù sò assai apprezzati in Cina, a so struttura croccante è tenera li face un ingredientu di sustegnu in parechje ricette gourmet.

Ma cum'è u bambù cresce rapidamente, a finestra di u gustu per i so rimjiet hè estremamente corta, chì pone sfide per a preparazione è a preservazione.

Per mantene a massima freschezza, l'agricultori in a periferia di Liuzhou si alzanu prima di l'alba per a caccia.Apuntendu à a punta di a pianta, cum'è hè ghjustu da a superficia da a terra, anu tagliatu cù cura i rimjiet sopra à u rizoma.Prima di 9 ore, i pianti sò colti è traspurtati à e fabbriche di trasfurmazioni.

I germogli di bambù seranu allora sguainati, sbucciati è slipped.I fette si metteranu in u liquidu di pickling per almenu dui mesi.

A salsa secreta di marinatura, secondu Ni, hè u mischju di l'acqua di fonte di Liuzhou locale è u sucu di pickle anzianu.Ogni novu batch cuntene 30 à 40% di u vechju sucu.

A fermentazione chì seguita ùn hè micca solu un ghjocu in attesa.Hè ancu bisognu à esse monitoratu attentamente."Sommeliers pickle" stagionati sòpagatu per annusà i " germogli di bambù aspri "per seguità i fasi di fermentazione.

Alimentazione sana convenientu

Ancu s'ellu s'inspira certamente da l'alimentu di cunvenzione, u luosifen imballatu ùn deve esse classificatu cum'è tali, dice Ni.Invece, preferisce riferite cum'è un "alimentu di specialità lucali", perchè nè a qualità nè a freschezza hè stata cumprumessa.

"I pruduttori di Luosifen utilizanu spezie - anice stella, pepite numbing, finocchio è cannella - cum'è conservatori naturali in più di aromi", dice Ni."Secondu a ricetta, ci sò almenu 18 spezie in u brou".

Piuttostu ch'è l'aghjunzione di polveri aromatizzanti, u brodu di luosifen - spessu cundensatu in pacchetti - hè creatu per via di prucessi di coccia prolungati, cù bulks di lumache, osse di pollo è osse di medula di porcu pusendu in bolle per più di 10 ore.

U prucessu elaboratu hè ancu appiicatu à i tagliatelle di risu - u caratteru principale di u platu.Da a macinazione di i grani à a vaporizzazione à l'asciugatura à l'imballu, ci vole almenu sette prucessi realizati in dui ghjorni sanu - digià un tempu largamente accurtatu grazia à l'automatizazione - per ottene u statu infallibile "al dente".

In ogni casu cotti, i noodles diventeranu setosi è scivolosi, mentre chì spicca tutti i sapori audaci in a ciotola.

"E persone chì stanu in casa anu avà aspettative più alte per l'alimentariu di cunvenzione.È hè assai di più chè empie u ventre;volenu impegnà in un rituali per fà qualcosa di deliziosu ", dice Shi.


Tempu di post: 23-May-2022