Cumu u "durian di zuppa" hè diventatu u platu più trendy in Cina

L'alimenti inusual spessu guadagnanu seguiti di cultu.

Ma hè raru chì un piattu odorante diventerà un favuritu naziunale, chì hè esattamente ciò chì hè accadutu cù luosifen, avà unu di i tendenzi alimentari più caldi in Cina.

Cum'è u famusu fruttu durian, stu platu di zuppa di noodle di risu di lumaca hà creatu un buzz in i media suciali chinesi grazia à u so odore infame.Mentre chì certi dicenu chì l'odore hè leggermente acidu, altri dicenu chì deve esse classificatu cum'è una arma biologica.

Luosifen hè urigginatu in Liuzhou, una cità in a pruvincia autonoma di Guangxi in u centru nordu di a Cina.Hè prisentatu i vermicelli di risu imbiccu in un brou piccante, cunghjuntu cù ingredienti cultivati ​​in u locu cumpresi germogli di bambù, fagioli, rape, arachidi è pelle di tofu.

Malgradu avè a parolla "snail" in u so nome cinese, i lumache attuali ùn sò micca cumunimenti in u platu, ma sò usati per aromatizà u brou.

"Ci vole solu trè ciotole per esse ingannatu", Ni Diaoyang, capu di l'Associazione Liuzhou Luosifen è direttore di u Museu di Luosifen in a cità, dice cù orgogliu à CNN Travel.

Per un locu di Liuzhou cum'è Ni, oltre l'odore iniziale, una ciotola di luosifen hè una cuncezzione diliziosa cù sapori ricchi è cumplicati - aspro, piccante, savuroso è succulente.

In u passatu, saria statu difficiule per i non-lucale di sparte l'entusiasmu di Ni per stu stranu platu regiunale - o ancu di pruvà.Ma a magia di luosifen s'hè spulatu inaspettatamente oltre u so locu di nascita è hà superatu tuttu u paese, grazia à una forma DIY pronta à manghjà.

Luosifen pre-imballatu - chì parechji descrizanu cum'è a "versione di lussu di tagliatelle instantane" - generalmente vene cun ottu o più ingredienti in pacchetti sigillati in vacuum.

E vendite sò cresciute in u 2019, purtendu à diventà unu di i snack regiunale più venduti in siti di e-commerce chinesi cum'è Taobao.I media statalirappurtatu2,5 milioni di pacchetti di luosifen sò stati pruduciuti ogni ghjornu in ghjugnu 2020.

"U luosifen pre-imballatu hè veramente un pruduttu speciale", dice Min Shi, direttore di produttu di Penguin Guide, un situ di rivisione di l'alimentariu cinese.

"Devu dì chì hà una coherenza impressiunanti è un cuntrollu di qualità in i sapori - ancu megliu cà alcuni prudutti lucali", aghjusta.

I marchi mundiali cum'è KFC sò ancu attaccati à sta tendenza di l'alimentu enormi.Stu mese, u giant fast foodsbulicatunovi prudutti da piglià - cumpresu luosifen imballatu - per appellu à i ghjovani manghjatori in Cina.


Tempu di post: 23-May-2022